کریم بنزما
به سلامتی کریم بنزما که نمیگه بنزه من، میگه بنزه ما
+ نوشته شده در سه شنبه بیست و دوم مرداد ۱۳۹۲ ساعت 14:43 توسط مهدی حاجیلو
|
من این وبلاگ را برای شادی شما درست کردم.... امیداورم راضی باشید